Update

Efter två dagars tillåtande att äta vad jag vill, dvs. Lördag och idag så är jag pepp på en vecka utan onyttigheter. Från i måndags till fredags så har jag ätit bra. Äter en frukost bestående av gröt, frukt, eller typ ägg sedan till lunch äter jag nästan aldrig maten i skolanså då blir det en frukt, vanligtvis en satsuma eller banan och ibland en knäckemacka (wasa sportknäcke). Sedan på kvällen äter jag det som serveras, försöker då göra det så kalorisnålt som möjligt. Ibland blir det även en mellis på typ varma koppen eller så. Helt okej för att vara jag. Älskar mellanmål och allt annat bestående av bröd men försöker låta bli det så mycket som möjligt. Nu ska jag fixa måndag till torsdagens kostschema. Hoppas jag kan hålla mig till det.
Bläää. Har mens så vågar inte väga mig... Har jätteproblem med mensen, då jag alltid mår dåligt och är uppsvullen (går säkert upp 1-2 kg). Blä, blir också alltid överdrivet sötsugen och på världens konstigaste humör. Kan gå från jätteglad till att gråta, som hände idag haha. Kommer nog bli en utmaning nu i veckan med maten då jag har mens ch allt men jaja nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0